آخرین اخبار
کد مطلب: 80326
آزادگان سرافراز، در ميدان هاي نبرد، شجاعانه افتخار آفريدند
تاریخ انتشار : 1393/05/25
نمایش : 1945
امام جمعه شهر مال خليفه: آزادگان در دوران اسارت با الهام از رهنمودهاي پيرجماران و هدايت هاي مدبرانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي اکبر ابوترابي با تحمل شکنجه هاي شديد روحي و جسمي معناي صبر را به رخ دنيا کشاندند.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام سيد محمدباقر بخشايش پور امام جمعه شهر مال خليفه در خطبه هاي نماز جمعه ي اين هفته (93/5/24) به سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي اشاره کرد و گفت:  اين روز بياد ماندني از تاريخ انقلاب اسلامي و يادآور ورود آزاد مردان دلاوري که در راه حفظ و حراست از کيان مقدس جمهوري اسلامي ايران در ميدان هاي نبرد، شجاعانه افتخار آفريدند.

وي افزود: آزادگان در دوران اسارت  با الهام از رهنمودهاي پيرجماران و هدايت هاي مدبرانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي اکبر ابوترابي با تحمل شکنجه هاي شديد روحي و جسمي معناي صبر را به رخ دنيا کشاندند.

  خطيب نماز جمعه مال خليفه، به 28 مرداد و سالروز کودتاي آمريکايي ، انگليسي در سال 1332 اشاره کرد و گفت: حادثه ي کودتاي 28 مرداد سال 1332و اتفاقات موجود مذاکرات با 1+5 براي امروز جامعه ي ما نياز به يک بازخواني دارد. چرا که از 28 مرداد 1332تا سال 1357و بعد از آن تا به امروز که 62 سال از آن مي گذرد خبائث و جنايت هاي متعددي از ناحيه ي غربي ها به ويژه شيطان بزرگ متوجه نظام اسلامي ما شده است.

بخشايش پور 30 مرداد را سالروز آتش سوزي مسجدالاقصي به دست صهيونيست ها در سال 1969 ميلادي و روز بزرگداشت علامه ي مجلسي(ره) و حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم توسط رضاخان در سال 1314 هجري شمسي دانست و گفت: دشمنان دين اسلام  به جايگاه و نقش محوري مساجد واقف هستند و مي دانند که جوانان برومند دفاع مقدس از همين مساجد تربيت شدند و آموزش مقاومت و ايثار ديده اند به همين جهت مساجد را بزرگترين خطر براي خود مي دانند. و در حملات به کشورهاي اسلامي بيشترين حملات را به مساجد دارند.

خطيب نماز جمعه مال خليفه ضمن تشکر،حضور مجيد جليل نماينده ي شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي به بخش فلارد و دفاع ايشان از مطالبات مردم بخش فلارد در مجلس شوراي اسلامي ، خواستار پيگيري ارتقاء بخش فلارد به شهرستان شد.

 مجيد جليل  نماينده ي محترم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي نيز قبل از خطبه هاي نماز جمعه  اين هفته ي به نارسايي هاي برق و تأمين اعتبار 4 ميليارد توماني  در اين راستا جهت مرتفع نمودن افت ولتاژ برق در شهرستان،حمل و نقل جاده اي و مسير دوبانده ي جاده ي بروجن به لردگان، ديجيتال فلارد، مرتفع نمودن مشکلات آب روستايي به ايراد سخن پرداخت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس